staré obchodní podmínky platné do 30.8.2016
Obchodní podmínky
Platné od 6.8.2014 do změny obchodních podmínek.
Základní údaje
René
Kolář - Nábytek Neli
Sídlo
firmy: Nesovice 27
Nesovice
68333
IČO: 614 28 001
DIČ: CZ 7312193966
Zapsán
v Živnostenském rejstříku magistrátu města Brna
Tel:
777072879, 777 787
635,
E-mail: ronaldo@seznam.cz
www.primaobchodak.cz
Bankovní spojení: 70100-2200223929/6210
1. Všeobecná ustanovení
1.1. Obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě primaobchodak.cz (dále jen „internetový obchod“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené mezi dodavatelem René Kolář (dále jen „Dodavatel“) a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které obchodní podmínky neupravují, občanským zákoníkem (č. 89/2012Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), vše ve znění pozdějších právních předpisů. Je-li smluvní stranou právnická osoba, řídí se vztahy občanským zákoníkem, č. 89/2012 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů, nicméně v tomto případě se neuplatní ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních smlouvách), která je obsažena v zákoně č. 89/2012 Sb. a v dalších předpisech na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě, v podobě faktury odeslána zákazníkovi elektronicky společně s objednaným zbožím a přístupná v Zákaznické sekci internetového obchodu primaobchodak.cz, po přihlášení k osobnímu účtu – registrace - přihlášení.
1.2.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy
uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Ustanovení týkající
se zákonných práv spotřebitele se týkají pouze kupujícího
v postavení spotřebitele (např. odstoupení od kupní smlouvy
dle § 1829 a násl.). Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní
podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem
na internetových stránkách www.primaobchodak.cz stejně
jako ve svých provozovnách. Tímto ustanovením nejsou dotčena
práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
1.3. Uzavřením
kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na obchodní podmínky
je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním
objednávky upozorněn a má tak možnost se s nimi seznámit.
Uzavřená smlouva je dodavatelem archivována za účelem jejího
úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám.
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření
smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě
primaobchodak.cz
a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji
zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou
zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu a je tak
umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1.Na
stránkách internetového obchodu naleznete zboží, které je
prezentováno dodavatelem k prodeji a to včetně uvedení cen
jednotlivých položek. Ceny zboží jsou uvedeny u výrobku včetně
DPH a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a
ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou
zobrazeny na stránkách internetového obchodu s výjimkou
ustanovení 5.9.
2.2. Pro objednání zboží
vyplní kupující objednávkový formulář na stránkách
internetového obchodu. Objednávka zboží, vytvořená na stránkách
internetového obchodu je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Před
zasláním objednávky dodavateli je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil
a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a
opravovat chyby vzniklé při zadávání údajů do objednávky.
Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky
s výjimkou ustanovení 5.9.
2.3. Po
odeslání objednávky dodavatel informuje zákazníka elektronickou
poštou na adresu, kterou uvedl kupující, že jeho objednávku
registruje/eviduje v systému. Tato zpráva je automatickou informací
pro zákazníka, že Dodavatel obdržel jeho objednávku, nepovažuje
se však za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy.
V následujících dnech obdrží zákazník další e-mailovou
zprávu, ve které mu bude objednávka Dodavatelem potvrzena a tím
bude kupní smlouva uzavřena. Dodavatel je vždy oprávněn
v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží,
výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat
kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například
písemně či telefonicky). Za okamžik uzavření kupní smlouvy se
tedy považuje až e-mailová zpráva, ve které Dodavatel potvrdí
objednávku Kupujícímu po té, co zaslal Kupujícímu informativní
e-mailovou zprávu o registraci/evidenci objednávky, která
vždy předchází potvrzení objednávky – návrhu na uzavření
kupní smlouvy.
Veškeré zboží, které je prezentováno v internetovém obchodě www.primaobchodak.cz, není považováno za návrh na uzavření kupní smlouvy. Ustanovení § 1732 se v tomto případě nepoužije. Návrh na uzavření kupní smlouvy činí až Kupující svou objednávkou.
2.4. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
2.5. Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura). Údaje v daňovém dokladu (faktura) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.
3. Platební podmínky a cena zboží
3.1.
Dodavatel si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny
kupujícímu dodavatelem v okamžiku potvrzení objednávky.
3.2.
Platební podmínka je platba v hotovosti při předání předmětu
plnění nebo možnosti využít dalších způsobů plateb, které
jsou uvedeny níže. Dodavatel je oprávněn požadovat před
dodávkou zálohu ve výši až 100 % hodnoty objednávky. V případě,
že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová
faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém
dokladu hodnota zálohy odečtena.
Způsoby plateb:
platba v hotovosti při převzetí zboží
platba dobírkou
. platba převodem
3.3.
Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní
smlouvy.
3.4. Společně s kupní smlouvou je
kupující povinen zaplatit dodavateli také náklady spojené
s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li
uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží.
3.5. V případě
bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu
společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě
bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu splněn
okamžikem připsání příslušné částky na účet
dodavatele.
3.6. Případné slevy z ceny
zboží poskytnuté dodavatelem kupujícímu nelze vzájemně
kombinovat.
3.7. Na základě kupní smlouvy
vystaví dodavatel kupujícímu daňový doklad – fakturu.
Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad
– fakturu dodavatel zašle kupujícímu v elektronické podobě
na elektronickou adresu kupujícího.
4. Přeprava, osobní odběry a dodání zboží
4.1. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností dodavatele realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 3-30 pracovních dnů. Ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší především u výrobků na objednávku a zakázku. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na adresu uvedenou v objednávce kupujícího. Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu uvedenou kupujícím zajišťuje dodavatel přepravní službou intime.cz nebo fofrct.cz. Pokud dodavatel k výrobku nepřikládá záruční list, tak postačí daňový doklad – faktura.
Uzavřená kupní smluva je platná do doby vypovězení. Termíny dodání zboží jsou orientační dle dodání zboží od dodavatele.
Daňový
doklad (fakturu) Vám následně zašleme na emailovou adresu
uvedenou v objednávce, doporučujeme Vám proto email
uvádět.
4.2. Dopravu zboží zajišťuje
dodavatel na uvedenou adresu a to v rámci celé České Republiky a
Slovenska. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného
způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí kupující
sám, při vytváření objednávky.
4.3. Při
převzetí zboží od přepravce doporučujeme důkladně
zkontrolovat zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě,
že je obal poškozený nebo se objevují jiné skutečnosti, které
nasvědčují, že by mohlo být poškozené i samotné
zboží. Doporučujeme zásilku nepřebírat a sepsat zápis
o poškození zásilky s řidičem přepravní služby.
Sepsaný
zápis o škodě usnadní řešení případné reklamace.
4.4.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s
převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka není mechanicky
poškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal
a u zboží balených do igelitové fólie i samotné zboží.
4.5. FA René Kolář si vyhrazuje právo ověřit totožnost kupujícího nebo osoby pověřené k odběru zboží prostřednictvím občanského průkazu nebo cestovního pasu, a to při osobním odběru zboží na svých výdejních místech v případech, kdy dodávka zboží je kupujícím placena předem kartou, prostřednictvím bankovního převodu nebo prostřednictvím faktury se splatností.
5.5 Zboží označené asoort - nelze vybíratmotiv a barvy výrobků.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1.
Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo
odstoupit od objednávky do doby expedice s výjimkou zboží na
zakázku, kde odstoupení je možné, zakazník však platí cenu
zboží dle rozpracovanosti díla až do výše 100%. Stornovat
objednávku lze výhradně písemně na e-mail ronaldo@seznam.cz.
Odesláná a potvrzená objednávka je závazná. Stornování
objednávky po expedici objednávky je považováno za hrubé
porušení kupní smlouvy a prodávající má právo vyžadovat
náklady na zpracování objednávky, taktéž nevyzvednutí
objednávky je považováno za hrubé porušení kupní smlouvy a
prodávající je oprávněn účtovat náklady spojené s
objednávkou a ušlý zisk.
5.2. Nárok pro
odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele dle § 1829 a
násl. Občanského zákoníku. V případě nákupu v rámci
podnikatelské činnosti (uvedení IČ na nákupní doklad) nárok na
odstoupení od kupní smlouvy nevzniká. V tomto případě se prodej
Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.), nicméně vylučují
se ustanovení o spotřebitelských smlouvách (distančních
smlouvách)
5.3. Kupující bere na vědomí,
že dle § 1837 a násl. Občanského zákoníku, nelze mimo jiné
odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle
přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé
zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku
audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li
spotřebitel jejich originální obal, od kupní smlouvy na dodávku
novin, periodik a časopisů, či při vrácení zboží v uzavřeném
obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů
jej není možné vrátit.
5.4. Nejedná-li
se o případ uvedený v článku 5.3. či o jiný případ, kdy
nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu
s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku
právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od
převzetí zboží, respektive od převzetí poslední dodávky
zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží
skládá z několika částí bez udání důvodu. Odstoupení
musí být dodavateli odesláno do čtrnácti (14) dnů od převzetí
zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat
na ronaldo@seznam.cz nebo
na adresu René Kolář, Holubice 323 okr: Výškov.
5.5.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel kupní
cenu kupujícímu do deseti (10) pracovních dnů od fyzického
vrácení zboží. Nejpozději však do čtrnácti (14) dnů od
doručení odstoupení kupní smlouvy a to bezhotovostně na účet
určený kupujícím. Dodavatel je taktéž oprávněn vrátit kupní
cenu v hotovosti již při vrácení zboží kupujícímu.
Dodavatel není povinen vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než
mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal.
Náklady spojené s vrácením zboží nese plně kupující.
Náklady spojené s dodáním zboží vrátí dodavatel společně
s kupní cenou. Jestliže kupující zvolil jiný než
nejlevnější způsob dodání zboží, který dodavatel nabízí,
vrátí dodavatel částku odpovídající nejlevnějšímu způsobu
dodání zboží, který dodavatel nabízí. Pro odstoupení od
smlouvy kupujici zašle doklad o koupi a údaje z
objednávky.
5.6. Kupující bere na
vědomí, že pokud zboží vrácené dodavateli bude poškozeno,
opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká dodavateli vůči
kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na
úhradu vzniklé škody je dodavatel oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Za
znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození
původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží.
5.7.
Je-li společně se zboží poskytnut kupujícímu dárek, je
darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s
rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy
spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku
účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit
prodávajícímu i poskytnutý dárek.
5.8.
Storno objednávky ze strany dodavatele - dodavatel si vyhrazuje
právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v
těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo
se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, dále také
v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné
než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v
ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních
tří číslic na místo čtyř, zjevně nízká cena zboží (např.
o 70 % nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé),
a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace
nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za
účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující
zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato
částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším
možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do
30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
5.9. Nedodržení kupní smlouvy ze strany firmy je pod smluvní pokutou 2000kč.
6. Odpovědnost za vady a záruka
6.1. Kupujícímu před prvním použitím důrazně doporučujeme prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Kupující
věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po jeho převzetí
v souladu s § 2104 (nejpozději do 24 hodin po jeho převzetí)
a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.
6.2.
Při prodeji spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit
právo z odpovědnosti za vady v době 24 měsíců od
převzetí zboží, tato doba může však být prohlášením v
záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené
(smluvní) záruky prodávající v záručním listě (potvrzení)
určí podmínky a rozsah prodloužené záruky. V případě, že
záruční list (potvrzení) neexistuje, slouží jako záruční
list (potvrzení) daňový doklad – faktura.
6.3.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho
dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v
takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako
takovou reklamovat. Na žádost spotřebitele je dodavatel povinen
poskytnout záruku písemnou formou (záruční list/potvrzení). Ten
může být nahrazen dokladem o zakoupení věci, pokud obsahuje
obchodní firmu prodávajícího, IČ a sídlo. Pokud je poskytována
delší doba než doba uvedená v bodě 6.1, prodávající určí
podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v
záručním listě (potvrzení).
6.4. Zákazníkům,
kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s
daným výrobkem, záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží
do ČR. Záruční doba uvedená v bodě 6.1 je určena pouze
pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v
rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). Podnikateli
bude doba pro uplatnění práv z vady oznámení v rámci
kontraktačního jednání. Zaruka pro podnikatele je stanovena na 12
měsíců.
6.5. Práva a povinnosti
smluvních stran ohledně odpovědnosti dodavatele za vady, včetně
záruční odpovědnosti dodavatele, se řídí příslušnými
obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2161 a násl.
občanského zákoníku).
6.6. Dodavatel
odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc při převzetí
nemá vady. Tím se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné
vlastnosti smlouvou požadované, dodavatelem, výrobcem nebo jeho
zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy
očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc
takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních
předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití
věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
6.7.
Má-li věc vady nebo nemá vlastnosti dle bodu 6.7 a příslušného
zákona (§2161 Občanského zákoníku), má kupující právo na
bezplatné řádné a včasné odstranění vady, právo na dodání
nové věci bez vad nebo nové součásti, a není-li to možné,
právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od
kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve
větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání
zboží, má kupující právo na dodání nového zboží nebo
součásti, na odstranění vady nebo na odstoupení od kupní
smlouvy.
6.8. Právo z vadného
plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím
věci věděl, že věc má vadu nebo sám vadu způsobil. Vada,
která se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí
věci, se považuje za vadu, která zde byla již při převzetí
věci.
6.9. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti dodavatele za vady, včetně záruční odpovědnosti dodavatele, uplatňuje kupující u dodavatele na e-mail ronaldo@seznam.cz případně na kterékoliv provozovně. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel reklamaci na e-mail se všemi náležitostmi.
6.10.
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne
uplatnění reklamace, pokud se dodavatel s kupujícím spotřebitelem
nedohodne jinak. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují
u dodavatele, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním
listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě
dodavatele nebo v místě pro kupujícího bližším, může
kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k
provedení záruční opravy. V případě oprávněné reklamace má
zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši (náhradu
nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s reklamací).
6.11. Dodavatel vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále dodavatel vydá spotřebiteli pomocí e-mailu a SMS zprávy potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace dodavatel spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7. Ochrana osobních údajů
7.1.
Fa René Kolář jako provozovatel internetového
obchodu www.primaobchodak.cz se
zavazuje k dodržování zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně
osobních údajů a informací. Námi zpravované osobní údaje
jsou zabezpečeny proti zneužití.
Pokud
nakupujete jako fyzická osoba, požadujeme při registraci uvést
následující údaje:
Jméno a příjmení
Adresu pro fakturaci a dodání zboží
Telefonické spojení
Elektronickou adresu (e-mail)
Pokud nakupujete jako právnická osoba, požadujeme při registraci uvést následující údaje:
Název společnosti (obchodní firma)
Adresu pro fakturaci a dodání zboží
IČO, DIČ
Telefonické spojení
Elektronickou adresu (e-mail)
Ve výše uvedeném rozsahu budou zpracovány Vaše osobní údaje.
7.2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem Vaší identifikace jako kupujícího, k realizaci a provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.
7.3. Nákupem v internetovém obchodě www.primaobchodak.cz dáváte souhlas s tím, že FA René Kolář osobní údaje svých zákazníků za účelem rozesílání obchodních sdělení, řádné přepravy zboží, poskytování spotřebitelského úvěru a obdobného účelu třetím osobám, a to poskytovatelům služeb rozesílky obchodních sděleních, služeb zákaznické podpory, dopravcům, splátkovým společnostem a pojišťovnám. Jinak ze strany fa René Kolář nedochází k prodávání či pronajímání osobních údajů ve prospěch třetí strany.
7.4. Nákupem v tomto internetovém obchodě souhlasíte se:
zpracováním a shromažďováním Vašich osobních údajů fa René Kolář k marketingovým účelům. Tento svůj souhlas může Kupující kdykoli bezplatně odvolat (požádat o odstranění některých svých údajů, případně úplné odstranění všech svých údajů z databáze správce), a to na e-mailu: ronaldo@seznam.cz
zasíláním obchodní nabídky na Vaši emailovou adresu, případně poštovní adresu či formou SMS zpráv. Odhlášení z odebírání obchodních sdělení je možné na e-mailu: ronaldo@seznam.cz, nebo požadavkem na zákaznické lince internetového obchodu.
7.5. Kupující má právo na přístup k osobním údajům, má právo na jejich opravu, doplnění, má právo na jejich blokaci, může žádat společnost Fa René Kolář o vysvětlení a odstranění závadného stavu, a to vše bezplatně na e-mailové adrese ronaldo@seznam.cz O následném postupu bude kupující informován e-mailovou zprávou.
7.6. Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
7.7. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
7.8. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku sděluje prodávající, že s mimosoudní stížností se spotřebitel může obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpis.
7.9. Zasílání obchodních sdělení formu emailu:
Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu e-mailové adresy, za účelem rozesílání obchodních sdělení. Dále potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili a že s nimi souhlasíte.
Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zasíláním obchodních sdělení na Vaši e-mailovou adresu.
Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy, berete na vědomí, že můžete kdykoli bezplatně odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení. Odhlásit se z odběru novinek (obchodních sdělení) můžete provést sami a to kliknutím na příslušný odkaz ve spodní části každého informačního e-mailu nebo nám napište email na: ronaldo@seznam.cz s žádostí o vyřazení.
Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas s tím, že správce osobních údajů může osobní údaje předat třetím subjektům za účelem rozesílání obchodních sdělení. Těmito subjekty jsou výhradně poskytovatelé služeb rozesílky obchodních sdělení.
8. Recenze u výrobků
8.1. Dodavatel si vyhrazuje právo nezveřejnit u výrobků recenze, které obsahují nevhodné výrazy, jsou nepravdivé, nesouvisí se zbožím, odkazují na jiné stránky nebo jakkoliv jinak poškozují společnost.
9. Závěrečné ustanovení
9.1.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení
nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho
ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a
doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou
formu.
9.2. Kupní smlouva včetně
obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
Vznikne-li mezi dodavatelem a kupujícím spor z uzavřené kupní smlouvy, budou tento spor řešit místně a věcně příslušné soudy v České republice. Spotřebitel se může se svou stížností obrátit na Českou obchodní inspekce.
10/ Řešené sporů
10.1.V případě, že se cítíte být poškození, napište nám vaši stížnost na ronaldo@seznam.cz, váš e-mail Vám bude do 48 hodin potvrzen a bude na něj odpovězeno. Budeme se snažit najít kompromis, případně Vám ve vaší stížnosti vyhovět.
11/ Barevné odlišnosti a rozměry zboží
U dřevěného zboží a zboží označeného assort mohou nastat barevné rozličnosti oproti uvedeného obrázku. Případně se můžete informovat na tel: 777072879.
U veškerých inzerovaných výrobků mohou nastat odlišnosti oproti inzerovaným rozměrům +-5%. Případné informace ke konkrétnímu výrobku na tel: 777072879
. Novela zákona o ochraně spotřebitele, která nabyla účinnosti 1.2.2016, umožňuje nově řešit spotřebitelské spory mimosoudní cestou. Mimosoudní řešení sporů spotřebitel využívá až v případě, kdy nenalezne řešení s protistranou. V případě sporu, který se nepodařilo mezi stranami urovnat přímo, je povinnost prodávajícího poskytnout informace také v listinné podobě nebo na jiném nosiči dat. V případě zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je prodávající povinen se vyjádřit ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení a vyrozumění o zahájení. Instituce pověřená řešením spotřebitelských sporů mimosoudním řešením je Česká obchodní inspekce ( www.coi.cz ).